Наші відгуки: “особливо оцінила уважне ставлення до пацієнтів…”
“Особливо оцінила те уважне ставлення до пацієнтів, яке я там відчула…” Такий відгук залишила про свій досвід корекції зору в офтальмологічній клініці професора Сергієнка одна з вінницьких пацієнток.
Детальніше про те чому дівчині знадобилось дообстеження, хто порадив їй зважитись на операцію та який бонус обслуговування у клініці оцінила особливо високо розказує наша пацієнтка – 21-річна Єлизавета Кондратенко.
Ставлення до пацієнтів
У офтальмологічну клініку професора Сергієнка звернулась влітку. Поганий зір у мене з дитинства, ще й на обидва ока. Десь із п’ятого класу вже мріяла про таку операцію. Бо ж ходила, майже не знімаючи окуляри.
Саму ж клініку обрала не випадково. Перед тим у мене там обстежувався та робив операцію батько. Він і порадив туди звернутись.
Втім, перші новини були не надто оптимістичні. Класичну операцію мені не зробили, бо з’ясувалося, що маю затонку рогівку. Натомість пояснили, що є можливість зробити інший варіант операції, якраз для таких випадків як у мене, але для цього потрібно пройти додаткове обстеження. Звісно ж, я погодилась.
Жодних побоювань перед операцією не було, просто дуже хотіла, щоб вона відбулась якомога швидше… Зараз зір покращився, бачу фактично на 100 відсотків. Зручність проявляється в усіх аспектах життя.
Приємний бонус
У клініці все сподобалось – особливо те уважне ставлення до пацієнта, яке я там відчула, як мене в усьому опікували, як заспокоювали перед операцією. Важливо, що й потім відчувала увагу лікарів: відвідувала клініку через тиждень, через два тижні та через місяць.
І ще один момент, про який можливо не кожен знає – усі необхідні для післяопераційного періоду ліки я отримала у самій клініці. Як на мене, це дуже приємний бонус.
Поділіться своїм досвідом
Будемо раді, якщо й Ви поділитесь своїм досвідом обстеження або ж про те наскільки успішною була ваша операція чи лікування в офтальмологічній клініці професора Сергієнка – пишіть info@sergienko.com.ua